Jatkuvasta tuotekehitystyöstä huolimatta aina silloin tällöin Ajas Asiakashallinta -ohjelmasta löytyy tilanne joka aiheuttaa ”Odottamaton poikkeus” -ilmoituksen näyttämisen käyttäjälle.
Olemme tänään julkaisseet Ajas Asiakashallinta -ohjelman version 1.2.2.1 jossa tätä poikkeusten raportointia on parannettu. Lisäsimme lomakkeelle tekstikentän johon käyttäjä voi kirjoittaa lisätietoja poikkeustilanteesta, kuten mitä toimintoa oltiin parhaillaan suorittamassa. Toivomme, että käyttäjät kirjoittavat näihin mahdollisimman yksityiskohtaisia tietoja, sillä niistä on suuri apu kun selvitämme ja korjaamme ongelmia.
Seuraavanlaiset asiat ovat erityisen hyödyllisiä:
- Millä lomakkeella (esimerkiksi ”varauslomake”, ”käyntilomake”) poikkeus tapahtui?
- Mitä toimenpidettä olitte tekemässä?
- Tapahtuiko poikkeus painettaessa jotain tiettyä painiketta?
- Oliko kyseinen tapaus jollakin tapaa poikkeava muusta käytöstä jolloin sama ongelmatilanne ei ole toistunut? (Esimerkki: käyttäjän nimi sisälsi vieraskielisen erikoismerkin).
Kiitos avusta asiakkaillemme poikkeustilanteiden raportoinnissa! Pyrimme parantamaan tuotetta jatkuvasti jotta ”odottamattomien poikkeusten” raportointi tulisi käyttäjillemme yhä harvinaisemmaksi.